top of page
Search

סדנת תנועה ביער עם בני יפרמוב וליאב בר-און

תגללו למטה כדי לקרוא על הסדנה

תאריכים חדשים לסדנה 19-20 למאי

הייתה היענות ממש גבוהה לסדנה הראשונה(:

לא היה לנו מספיק מקום להזמין את כולכם):

שימו לב שהמקומות מוגבלים גם בסדנה זו,

לכן תדאגו שאתם נרשמים מספיק זמן מראש 🙏

מוזמנים ומוזמנות לשלוח הודעה לפרטים (:


בתחילת הסדנה אני וליאב ביקשנו מהמשתתפיםות להישאר סובלניים כי התחנה הראשונה מתחילה מבפנים.

בימינו תנועתיות מאוד ניזונה מהעולם החיצוני - איך זה נראה מהצד, איך היא עוזרת לנו להגיע ליעד, מבוססת בתוך טבלאות דירוגים, ניזונה מתחרויות פופולריות. זה מזדחל אלינו בצורה כלכך ערמומית מבלי שנשים לב ולאט לאט מגבילה אותנו גם תנועתית.

כדי לבקש מהגוף לנוע בחופשיות, להיות בשפע יצירתי, ליצור תנועה אותנטית, אי אפשר להזניח את שני העולמות שאנחנו חיים בהם, הפנימי והחיצוני, אנחנו כאן כדי ליצור מפגש בינהם As above, so below.

בסדנה אנחנו נותנים אור למקומות האלה, אנחנו מנווטים למקום שיודע להתמסר לתנועתיות, הופכים את עצמנו להיות יותר רספטיביים, משחררים את גוף רק מלעבוד דרך דפוסים שיש לנו בהם ביטחון ושמים את עצמנו מחוץ לאזור הנוחות ומשם ללמוד לבחור לנוע לפי מה הכי נכון לסיטואציה. יש הרבה חסמים פנימיים בדרך, ואותם חסמים יוצרים אצלינו, תנועה מפוחדת, מפוזרת, תנועה מקובעת, לכן שוב אחזור ואומר תחנה הראשונה היא פנימה.

בסוף הסדנה הסובלנות כה השתלמה, ראיתי איך חומות פנימיות נמסות איך כולןם למדו לבנות תנועתיות אישית לעצמם, לקרוא את הסביבה טוב יותר, להיות מוכנים יותר לכל סיטואציה שהיער זימן להם, היכולת האלסטית ופלסטית שלמדו ויישמו עבדה כלכך בזרימה עם הסביבה, והדבר שהכי בלט לי מהצד הרצון לנוע ולזוז היה מונע על בערה פנימית ולא בהכרח חיצונית וחיוכים, הרבה חיוכים.

26 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page